Metropolia Kultury 2024 / SZKOLENIE dot. wykorzystania AI w kulturze
II szkolenie dot. wykorzystania AI w kulturzeTermin: 03.06.2024 / 10:00-15:00 / sala konferencyjna ChCK
Na tematyczne warsztaty zapraszamy pracowników różnych kulturalnych branż – od muzealników i muzealniczek, bibliotekarzy i bibliotekarki, po animatorów i animatorki kultury.
DARMOWE SZKOLENIE
OBOWIĄZUJĄ ZAPISY (liczba miejsc ograniczona)
ZAPISY: magda_r@chck.pl i barbara@chck.pl
Zapraszamy na warsztat "AI w pracy instytucji kultury"! Podczas wydarzenia osoby uczestniczące dowiedzą się, jak wykorzystywać narzędzia oparte na sztucznej inteligencji, takie jak Midjourney i ChatGPT, w kontekście animacji kultury i edukacji. Poprzez praktyczne ćwiczenia dowiedzą się, jak AI może pomóc w generowaniu pomysłów, porządkowaniu danych oraz usprawnieniu codziennej pracy w sektorze kultury. Warsztat obejmie prezentację dobrych praktyk z instytucji kultury oraz omówienie ograniczeń i możliwości wykorzystania AI w pracy instytucji kultury.
Zakres merytoryczny:
- stosowanie narzędzi opartych na sztucznej inteligencji (AI), takich jak Midjourney i ChatGPT, w kontekście animacji kultury i edukacji;
- praktyczne ćwiczenia z wykorzystaniem AI przy generowaniu pomysłów i porządkowaniu danych;
- AI a usprawnienie pracy - wykorzystywanie narzędzi w codziennej pracy w sektorze kultury;
- prezentacja dobrych praktyk z instytucji kultury;
Sprawy organizacyjne: Podczas warsztatu przewidujemy ćwiczenia praktyczne, w związku z czym, zachęcamy do przyjścia z laptopem (jeden na kilka osób będzie wystarczający). Organizatorów prosimy o przygotowanie sali szkoleniowej z dostępem do internetu, rzutnikiem z wejściem HDMI oraz stołami umożliwiającymi pracę przy komputerach.
Prowadzenie:
Grzegorz Jędrek, autor bloga o PR, marketingu i kulturze wniedoczasie.pl. Na swoim koncie ma m. in. pracę w biurze prasowym, zarządzanie komunikacją międzynarodowego Ośrodka „Brama Grodzka – Teatr NN”, współpracę z Agencją Warszawa, opiekę nad mediami społecznościowymi KUL, budowanie i wsparcie komunikacji marek z wielu sektorów. Prowadził warsztaty m. in. na zlecenie NCK, IKM, PIK, ŁDK.
Wniedoczasie specjalizuje się w PR i marketingu kultury. To firma, która powstała jako rozwinięcie bloga o tym samym tytule prowadzonego przez Grzegorza Jędrka od 2017 roku. Naszym celem jest usprawnienie i odczarowanie PR i marketingu w kulturze. Pracując z wieloma instytucjami i organizacjami z całej Polski możemy skutecznie dzielić się z Tobą doświadczeniem i sprawdzonymi rozwiązaniami. Wierzymy w marketing wartości, w którym najważniejsze są ludzkie potrzeby, a zysk jest sposobem na finansowanie działalności, a nie celem samym w sobie.
TRWAJĄ ZAPISY
Więcej informacji na www.katowicegzm2029.eu